با ما همراه باشید

سیاست

عملیات طوفان الاقصی ضربه مهلک اطلاعاتی، امنیتی و حیثیتی بر اسرائیل وارد کرد

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / معاون سیاسی سپاه گفت: با عملیات طوفان الاقصی برای نخستین بار مقاومت فلسطین ضربه ای بسیار مهلک در حوزه های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی، حیثیتی و آبرویی بر اسرائیل وارد کرد که جهان گیر شد.

سردار یدالله جوانی در ویژه برنامه اعیاد شعبانیه و اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات و نقش جهاد تبیین در بخش امامزاده عبدالله، اظهار کرد: دشمنان استکباری و غربی بسیار تلاش دارند وحدت و انسجام بین مردم و مسؤولان کشورمان را بر هم بزنند.

وی افزود: دیگر سیاست ثابت انگلیسی ها آنقدر آکار شد که همه می دانند این کشور با تفرقه بیانداز و حکومت کن امور خود را اداره می کند.

سردار جوانی با بیان اینکه وحدت از جنود الرحمان و خداوند بوده و اختلاف و تفرقه از سوی جنود شیطان است، تصریح کرد: امروزه مهمترین مسئله کشور انتخابات، مشارکت حداکثری، حضور دوباره در صحنه و جهاد تبیین است.

معاون سیاسی فرماندهی کل سپاه پاسداران با اعلام اینکه وقتی موضوع جهاد در جامعه از سوی رهبری مطرح می شود باید همه گوش به فرمان باشیم، بیان کرد: امروزه رهبری جامعه اسلامی در دهه پنجم انقلاب به دست فقیه جامع شرایط افتاده که در جایگاه فرماندهی کل قوا و ولی فقیه رهبری انقلاب را به درستی در اختیار دارد پس باید به دستور این رهبر در میدان جهاد حضور جانانه پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه جهاد عامل اصلی تأمین عزت امت اسلامی است که باید به هنگام و به موقع باشد، افزود: اگر جهاد حقش ادا نشود و ترک شود جامعه اسلامی باید در انتظار ذلت، خفت و خاری باشد.

سردار جوانی با اعلام اینکه همواره جوامع اسلامی در طول تاریخ همانند امروز ملت ایران عزیز نبودند، ادامه داد: عزت امروز ملت ایران جز در پرتو 45 سال جهاد مستمر در صحنه های مختلف حاصل نشد همچنین خداوند می فرمایند که در هر جامعه ای همه جهاد نمی کنند، ولی افرادی جهاد می کنند و حق آن را ادا می کنند که خداوند عزت را به جامعه می دهد و جامعه اسلامی باید عزت داشته باشد تا از جامعه ایمانی فاصله نداشته باشند.

وی با اشاره به بیانات خداوند که فرموده مؤمنان باید عزیز بوده و عزتمند باشند، بیان کرد: باید ملت عزتمند مستحکم، بزرگ، منسجم و متحد باشند تا دشمن نتواند آنها را از پای در بیاورد همچنین با انقلاب ملت مان در مسیر جهاد قرار گرفت.

معاون سیاسی فرماندهی کل سپاه با اشاره به اینکه موقعیت امروز کشورمان ارزشمند است پس خستگی در کشور ممنوع است، گفت: با توجه به بیانات رهبر انقلاب به قله نزدیک هستیم و باید با ذوق، شوق و امید حرکت کنیم هرچند نزدیک شدن مان به قله دشمن را بیشتر ناراحت و عصبانی می کند و دشمن عصبانی و بر هم ریخته تلاش بیشتر دارد تا بتواند وضعیت را به سود خود تغییر دهد.

وی با اعلام اینکه آنچه که در 4 ماه و چند روز گذشته در منطقه، سرزمین اشغالی و غزه شاهد بودیم بسیار کار بزرگ بوده است، ادامه داد: با آغاز عملیات طوفان الاقصی از 15 مهر امسال برای اولین بار مقاومت فلسطین موفق شد آنچنان ضربه ای را بر رژیم صهیونیست در حوزه های اطلاعاتی، امنیتی، اقتصادی، نظامی، دفاعی، حیثیتی و آبرویی وارد کند که جهان به هم ریخت و در دنیا آثارش آشکار شد.

سردار جوانی تصریح کرد: البته صهیونیست ها و حامیان آنها همچنان دست و پا می زنند و در این مخمصه بمباران ها، جنایات وحشیانه، تخریب بیمارستان ها برخلاف همه معاهدات و کنوانسیون ها را به راه انداختند که ره به جایی نمی برند و نگرانی ها آنها بیشتر می شود.

وی با اشاره به اینکه دنیا نابود نشدن حماس را نشان از دست دادن قدرت بازدارنده اسرائیل می داند، متذکر شد: هم اکنون خورشید اسلام عالم گیر می شود و این الهام بخشی و بیداری از زمینه های ظهور است البته در عصر ظهور شیاطین و قدرت های شیطانی به زیر کشیده می شوند و آزادسازی قدس و نابودی صهیونیست از پیش نیازهای تمدن اسلامی بوده و از لوازم ظهور است.

معاون سیاسی فرمانده کل سپاه با اعلام اینکه ملت ایران با انقلاب اسلامی در دهه فجر و افتخارآفرینی فجرآفرینان معادلات دشمن را برهم زد، گفت: امروز در دنیا آثار و برکات انقلاب ظاهر می شود همچنین ملت مان کارهای بزرگی همانند اصل انقلاب، نگهداشتن انقلاب و ساختن کشور در بخش های مختلف را به درستی انجام دادند و پیشرفت های بی نظیر و عجیب را دست زدند زیرا دنیا و قدرت های پیشرفته تصور نمی کردند ملتی در تنگنا، غرق فشار و تحریم دست به پیشرفت بزنند.

وی ادامه داد: ولی هر روز اختراعات و پیشرفت ها در ایران رونمایی می شود و علوم دانش بنیان گسترده می شود، ماهواره ایرانی در مدار یک هزار و 110 کیلومتری قرار داده می شود که اقدام بسیار بزرگ است.

سردار جوانی با اشاره به اینکه در کشورمان مشکلات زیادی داریم که باید از سوی مسؤولان با تلاش شبانه روزی حل شود، ادامه داد: اموزه انقلاب اسلامی با الهام بخشی به دنیا صادر شده است و در کمتر از 45 سال توانسته مقاومتی در منطقه ایجاد کند که غرب به شدت نگران آن مقاومت باشد.

وی افزود: این مهم نشان از صدور انقلاب با تشکیل نیروهای مبارز حزب الله، انصار الله، حشدالشعبی، علویون، زینبیون، فاطمیون، لشکر بین الملل اسلام دارد.

جوانی با اعلام اینکه ما در مدت پیروزی انقلاب اسلامی یک را نتوانستیم به خوبی انجام دهیم که آن این است که نتوانستیم همه دستاوردهای خود را به درستی برای نسل جوان تبیین کنیم، خاطرنشان کرد: پس لزوم جهاد تبیین در این زمینه مطرح می شود البته جهاد یعنی جایی که پای دشمن در میان است و باید به درستی وارد میدان شویم همچنین براساس آموزه های قرآن جهاد امر بسیار مقدس است و باید با همه توان پا به عرصه جهاد بگذاریم و به جنگ با دشمن برخیزیم.

وی یادآور شد: زمانی در ایران اسلامی جنگ سخت در آبادان، خرمشهر و جنگ های نیابتی مطرح بود، زمانی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی پا به عرصه جهاد گذاشته و رهبر انقلاب اعلام کرد که سردار سلیمانی جهاد بزرگ داشت و خداوند شهادت عظیم به این جهادگر عطا کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.