با ما همراه باشید

سیاست

نمایندگان مازندران باید برای فروش برنج شالیکاران برنامه و فکر داشته باشند

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر /  یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس: باید نمایندگان مازندران به فکر مردم استان باشند، نمایندگان مازندران مقتدر نیستند زیرا برنج مازندران چرا نباید تضمین خرید داشته باشد.

سردار علیجان میرشکار در پنجمین یادواره شهدای بیسیم چی (فاوا) سپاه کربلا مازندران و هفتمین سالگرد شهادت مدافع حرم شهید مصطفی زال نژاد، اظهار کرد: شهدا مایه اعتبار، عزت، عظمت و قدرت ایران اسلامی هستند و در هشت سال جنگ تحمیلی با دستان خالی کارهای بزرگ خلق کردند.

وی با بیان اینکه حضور شجاعانه و مقتدرانه اقشار مختلف در جنگ تحمیلی باعث بروز توانمندی های بسیار شد، افزود: در روزهای ابتدایی جنگ قدرت ارتباطی مان ضعیف بود هر چند در جنگ تحمیلی سه روش ارتباطی را تجربه کردیم که روش های باسیم، بی سیم و پیک در هشت سال دفاع مقدس استفاده شد.

یکی از یادگاران و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: در روزهای نخست جنگ تحمیلی حداقل های ارتباطی همانند ارتباط باسیم و بی سیم نداشتیم و با پیک برای ارتباط با مقر استفاده می کردیم.

میرشکار با اعلام نقش برجسته بی سیم چی ها در روزهای جنگ، یادآور شد: بیسیم چی ها نقش بزرگی در جنگ داشتند و بین رزمندگان ویژگی های خاص آنها زبانزد بود زیرا رازداری، گذشت و اطمینان فرمانده به بی سیم چی به گونه ای بود که محرمانه ترین رمزها را می دانست و هرچند بی سیم چی باید آنقدر شجاعت داشت تا در حوادث سخت پا و دلش نلرزد، حتی زمانی که فرمانده اش به شهادت می رسید باید ثابت قدم و استوار قدم می زد.

وی با اشاره به اینکه باید بی سیم چی بصیرت داشته باشد تا با بصیرتش میدان را هدایت کند، گفت: همه رزمندگان باید می جنگیدند اما بی سیم چی و مخابرات نقش عصب برای اعضای بدن را برعهده داشتند.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه شهید امانی بازوی راست حاج بصیر در میدان نبرد بود، ادامه داد: در عملیات والفجر ۸ بسیاری از تصمیمات از بی سیم منتشر می شد و اختلال در تصمیم گیری بی سیم چی برای دشمن فرصت بزرگ ایجاد می کرد.

میرشکار با اعلام اینکه در جواز شهدای بی سیم چی دفاع مقدس همانند شهید امانی امروزه در مخابرات شهید مصطفی زال نژاد را داریم، یادآور شد: این شهید از نیروهای بارز و برجسته ای بود که در خارج مرزها مسؤولیت مخابرات را در سوریه عهده دار بود.

وی با اشاره به پیشرفت تکنولوژی توسط نخبگان ایرانی با دانش بومی و داخلی، گفت: با توجه به گسترش هوش مصنوعی مهندسان کشورمان به سطح بالایی از دستاورد رسیدند و دشمن نمی تواند توانمندی های دیجیتال مان را زیر سؤوال ببرد.

میرشکار با بیان اینکه نقش رزمندگان بی سیم چی در دفاع مقدس همان عصب در بدن است، بیان کرد: بیسیم چی همانند عصب در بدن دستور و فرمان درست را در هر عملیات و تخریب اعلام می کرد.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه دیروز در جنگ تحمیلی صف خاکریز و سلاح دشمن مشخص بود ولی امروزه حضور دشمن مقابل مان بسیار متفاوت است، گفت: امروز در پای صندوق های رأی برای مان خاکریز است پس باید بنا به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح به میدان بیاییم و همانند هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی افتخار بیافرینیم.

سردار میرشکار، ادامه داد: باید در انتخابات با بصیرت رأی دهیم، اید ببینیم بین کاندیداها چه کسانی برنامه هایی دارند که بیانات رهبری انقلاب را نه در شعار بلکه در عمل برای خود اولویت می دانند و برای چشم انداز 20 ساله چه میزان گام اساسی برداشتند.

وی با بیان اینکه باید ببینیم کاندیداها چه میزان برای رفع مشکلات موانع را برطرف کردند، بیان کرد: باید نمایندگان مازندران به فکر مردم استان باشند، نمایندگان مازندران مقتدر نیستند زیرا برنج مازندران چرا نباید تضمین خرید داشته باشد.

میرشکار گفت: باید به کسی رأی دهید که درک درستی از شرایط جامعه، فرامین امام راحل، رهبر انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.