با ما همراه باشید

فرهنگی و مذهبی

پدر نخستین شهید مدافع حرم شهرستان نور آسمانی شد

منتشر شده

در

مرحوم کربلایی عبدالحسین جمشیدی پدر شهید علی جمشیدی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان نور آسمانی شد.

مرحوم کربلایی عبدالحسین جمشیدی پدر شهید علی جمشیدی دعوت حق را لبیک گفت.

مرحوم عبدالحسین جمشیدی پدر نخستین شهید مدافع حرم شهرستان نور پس از تحمل یک دوره بیماری آسمانی شده و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر این پدر مؤمن و عاشق اهل بیت ساعت 9 صبح فردا سه شنبه از مقابل منزل شهید به سمت گلزاری شهدا تشییع و به خاک سپرده می شود.

مراسم یادبود مرحوم جمشیدی از ساعت 13 تا 15 روز چهارشنبه 10 آبان در مسجد جامع شهرستان نور برگزار می شود همچنین مراسم سومین روز درگذشت این پدر شهید روز پنج شنبه 11 آبان از ساعت 10 تا 13 در مصلی الغدیر شهرستان نور و هفتمین روز درگذشت پدر شهید مدافع حرم روز یک شنبه 14 آبان از ساعت 13 تا 15 در مسجد حضرت زینب(س) خیابان طالقانی شهرستان نور برپا می شود.

به گزارش فارس، شهید علی جمشیدی 16 آبان سال 1369 در خانواده ای انقلابی و مذهبی در شهرستان نور دیده به جهان گشود و از ابتدای سال 1392 به عضویت گردان امام حسین در لشکر عملیاتی 25 کربلا درآمد.

این شهید مدافع حرم از چهره های شاخص فعالیت های انقلابی، اردوهای جهادی، خادم الشهدای معراج شهدای اهواز، کاروان های راهیان نور و طرح های محرومیت زدایی بود، در رشته مهندسی معماری تحصیل کرده و با تأسیس مؤسسه فرهنگی شهدای گمنام در زمینه فعالیت های فرهنگی و مذهبی در شهرستان نور زبانزد بود.

نخستین شهید مدافع حرم نور 17 اردیبهشت سال 1395 مصادف با مبعث رسول الله(ص) در منطقه خان طومان سوریه به شهادت رسید و پیکر پاکش پس از گذشت چهار سال طی عملیات تفحص در سوریه شناسایی و خاکسپاری شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.