با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۳۰ گروه جهادی دانشجویی در مناطق محروم مازندران فعالیت می کنند

مسئول بسیج دانشجویی مازندران از فعالیت ۳۰ گروه جهادی دانشجویی برای اجرای طرح های مختلف در مناطق محروم استان خبر داد.

منتشر شده

در

امیر سادات کرمی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به انجام اردوهای راهیان نور پس از وقف دوساله کرونایی اظهار داشت: ۴۰ اتوبوس کاروان دانشجویی به مناطق اعزام شدند که از این تعداد ۷۰ درصد خانم‌ها و ۳۰ درصد آقایان بودند و از اکثر دانشگاه‌های اصلی این اعزام صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه حمایت دانشگاه‌ها در زمینه اعزام کاروان‌های دانشجویی راهیان نور خوب بوده است، افزود: همچنین سازمان بسیج دانشجویی یک برنامه در راستای رویکرد جهاد تبیین و مقوله پیشرفت و عقلانیت توأم با احساس دارد و گروه اندیشه ورز طراحی کرده است.

وی ادامه داد: همچنین از خلاءهای زمانی در اتوبوس برای پاسخ به شبهات استفاده که با استقبال دانشجویان مواجه شد زیرا ذهن دانشجویان بسیار پرسشگر و متمایل به شنیدن به حقایق است و هر وقت بااین نگاه دانشجو مواجه شدیم شاهد استقبال فزاینده دانشجوها بودیم.

سادات کرمی گفت: بعد از عید هم برای اردوی راهیان نور به غرب کشور هم برنامه ریزی می‌کنیم که اردوی راهیان نور غرب کشور (کردستان و کرمانشاه) جز برنامه‌های ابلاغی این سازمان است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا گفت: سپاه در بازه ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین برنامه‌ای تحت عنوان عهد خدمت را در دستور کار دارد که دراین بازه یک ماهه، دانشجویان جهادگر با حمایت ما و با استقرار در سه قرارگاه که توسط نهادها هم پشتیبانی می‌شد به تناسب ظرفیت‌ها در این سه قرارگاه مستقر می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر در یکی از روستاهای بندپی بابل پروژه آب رسانی به همت گروه‌های جهادی دانشجویی در حال فعالیت است که کار لوله گذاری انجام شده است و در قرارگاه بهشهر و بخش هزار جریب هم دانشجویان جهادی در بخش آبرسانی، عمرانی و آموزشی مشغول به فعالیت هستند.

سادات کرمی یادآور شد: در بالادست تنکابن هم یک قرارگاه جهادی دانشجویی مستقر است که با همکاری حوزه محلات این کار انجام می‌شود.

وی بر لزوم همکاری دستگاه‌های مرتبط با گروه‌های جهادی تاکید کرد و گفت: ۳۰ گروه جهادی در این بازه مشغول فعالیت جهادی هستند که در هر گروه بین ۵ الی ۱۵ عضو دارد که حداقل ۳۰۰ الی ۳۵۰ دانشجو را درگیر کارهای جهادی کردیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.