با ما همراه باشید

سیاست

اسرائیل گرگ درنده‌ای که روز به روز بر توحش آن افزوده می‌شود

منتشر شده

در

آمل نیوز – قربانعلی مسافر / عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: اسرائیل گرگ درنده و وحشی است که روز به روز بر توحش و وحشی گیری آن افزوده می‌شود.

مردم کشورمان در حمایت از فلسطین و انزجار از صهیونیست سنگ تمام گذاشتند و همه اقشار به میدان آمدند تا برگ زرین دیگری از ایران اسلامی در دنیا رقم بخورد.

ظلم ظالمان قلب مردم کشورمان را به درد می آورد و کشتار کودکان بر روی دستان مادران شان دل هر انسان عاقل و رئوف را می‌رنجاند.

مردم دیار علویان مازندران و شهر هزار سنگر آمل شنبه‌شب همانند ایرانیان غیور فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست سر دادند تا با مردان و زنان نوار غزه همدردی کنند.

فوق تخصص بیماری‌های عفونی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مورد جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیست در مقابل مردم بی دفاع فلسطین، اظهار کرد: فاجعه نوار غزه غیرقابل تصور است و بیش از گذشته خون آشامان و ددمنشان تاریخ خوی وحشی گری خود را نشان دادند.

فرهنگ بابامحمودی افزود: اسرائیل گرگ درنده و وحشی است که روز به روز بر توحش و وحشی گیری اش افزوده می‌شود.

وی با تصریح کرد: جباران عالم بدون هیچ قانون، منطق، اندیشه و گفتمان سالیان سال یک ملت را محاصره کرده و آب، برق، گاز و همه چیز را بر روی آنها بسته‌اند تا آنها را به محاصره در بیاورند.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه دنیا با جنایت‌های اسرائیل به لرزه درآمده است، ادامه داد: آمریکا و استکبار جهانی حامیان اصلی این کودک کشی و نسل کشی هستند درحالی که حقوق بشر آمریکایی این فجایع و جنایات را نمی‌بیند.

وی با اعلام اینکه در کشورمان نیروی بسیج قدرت ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: امنیت، اقتدار و ابهت ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و استقامت خانواده شهیدان است.

بابامحمودی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن تأکید دارند که با آمدن حق باطل از بین می‌رود، یادآور شد: وعده الهی حق است و اسرائیل و صهیونیست نابود خواهند شد هرچند خون‌های بیشماری که به ناحق به زمین ریختند غیرقابل جبران است.

وی با اعلام اینکه نظام اسلامی با خون‌های پاک شهیدان ایجاد شده و ما رسالت سنگین بر گردن داریم، ادامه داد: کشورهای بی وجدان مقابل ستمگری اسرائیل ساکت نشستند و زور، قطعه قطعه کردن و نسل کشی انسان‌های مظلوم و بی‌گناه را نمی‌بینند.

بابامحمودی با اعلام اینکه اسرائیل نمی‌داند انسانیت چیست، گفت: خوشبختانه ایران اسلامی امروزه به جایگاه والایی رسیده است که کشورهای استکباری از نام ایران و هر ایرانی هراسناک هستند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.