با ما همراه باشید

سیاست

توحش و خونریزی ناحق مظلومان خصلت اسرائیل و استکبار است

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا با اعلام اینکه جامعه جهانی مقابل توحش اسرائیلی به پا خواسته است، گفت: توحش و خونریزی ناحق مظلومان خصلت اسرائیل و استکبار است.

هر انسان عاقل و انسان دوستی مقابل جنایات اسرائیل در نوار غزه تاب تحمل ندارد و قلب اش رنجیده می شود.

مردم بی گناه، زنان آواره و کودکان بی پناه که سرپناهی جز آتش نامردانه اسرائیل ندارند و هر روز با صدای گلوله، خمپاره و زجه همنوع سر بر بالین می گذارند.

چگونه مدعیان حقوق بشر که گوش به فرمان آمریکا هستند می توانند این فجایع عظیم را ببینند و قلب شان به درد نیاید.

مردم ایران اسلامی عصر امروز در شهرها، روستاها و مناطق مختلف راهپیمایی مکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی به راه انداختند و مردم شهرستان آمل هم جنازه های نمادین کفن پوش کودکان نوار غزه را گلباران کردند.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا مازندران در مورد جنایات اخیر اسرائیل و نسل کشی گسترده در نوار غزه، اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی بیانات ارزشمند و اثرگذار در مورد نابودی اسرائیل به یادگار گذاشتند و فرمودند که رژیم منحوس صهیونیستی آسیب بیشتری خواهد دید.

جواد ولی اللهی افزود: رژیم غاصب صهیونیست که 75 سال از عمر منحوس آن می گذرد در تمام این سال ها فقط در حال نسل کشی، کودک کشی و خونریزی مردم بی گناه فلسطین، غزه، لبنان و مردم مظلوم دیگر کشورها است.

وی با اعلام اینکه در روزهای اخیر اسرائیل بیش از سه هزار نفر مطلوم و بیش از یک هزار نفر زن و فرزند را در یک بیمارستان بمباران کرده است، بیان کرد: بیمارستان مکان ملجأ امن، مأمن امان بیگناهان بوده است که به خاک و خون کشیده شد.

ولی اللهی با اعلام اینکه جامعه جهانی مقابل توحش اسرائیلی به پا خواسته ولی صهیونیست مظلوم نمایی می کنند، خاطرنشان کرد: توحش و خونریزی ناحق مظلومان خصلت اسرائیل و استکبار است.

وی با اشاره به علل عناد اسرائیل با ایران و مسلمانان، یادآور شد: صعیونیست غده سرطانی و مهلک است و با پیروزی انقلاب اسلامی این غده سرطانی خود را متزلزل دیده است.

این مسؤول با بیان اینکه اصل دشمنی اسرائیل و استکبار علیه ایران دین اسلام است، ادامه داد: یهودیت دینی است که نژاد در آن مطرح است و در طول تاریخ بیشتر به سمت نژادپرستی کشاند، آنها با شیعیان اصیل مشکل دارند ولی با شیعه آمریکایی مشکلی ندارند.

ولی اللهی با اعلام اینکه کودک کشی و بمباران بیمارستان تلخ ترین صحنه ای است که که تاکنون دیدیم، بیان کرد: امروزه اسرائیل شمر زمانه هستند و آنقدر قدرت رسانه ای دارد که همه چیز را وارونه جلوه می دهد ولی این بار دیگر نمی توانند کاری از پیش ببرند.

وی با تأکید بر اینکه کشورهای دنیا نباید ساکت باشند و باید به پا خیزند، یادآور شد: امروزه خون سردار سلیمانی به ثمر نشسته است و مردم دنیا از این اسطوره مقاومت درس ایستادگی گرفتند.

ولی اللهی گفت: امروزه برگزاری اردوی راهیان پیشرفت می تواند توانمندی های علمی و موشکی کشورمان را نمایان کند که با تکیه بر علم و دانش بومی دانشمندان دست به تولید موشک و پهپادها زدند، این افتخارات تنها با دانش بومی جوانان معتقد کشورمان، نیروی انسانی معتقد و متعهد به دست آمده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.