با ما همراه باشید

سیاست

مقاومت مردم فلسطین نویدبخش پیروزی و نابودی اسرائیل در آینده نزدیک است

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت: امروزه مقاومت مردم فلسطین نویدبخش پیروزی و نابودی اسرائیل در آینده نزدیک است و مردم غزه خودشان کر رژیم اسرائیل را تمام می کنند.

عابدین داغمه چی در جمع آملی های معترض به کودک کشی و نسل کشی اسرائیل غاصب در نوار غزه، اظهار کرد: مردم فلسطین و نوار غزه این روزها در شرایط بسیار بد زندگی می کنند و تمام توان خود را با دست خالی مقابل اجانب صهیونیستی به کار گرفتند.

وی با اعلام اینکه ایران اسلامی همیشه حامی آزادیخواهان در نقاط مختلف دنیا است و مقابل ظالمان و زورگویان همانند استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیست ایستادگی می کنند، افزود: مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس مقابل تمام استکبار ایستادگی کرده و پیروزی را از آن خود کردند هم اکنون انقلاب اسلامی و اهداف آن به نقاط مختلف دنیا صادر شده است و درس آموزی آزادیخواهان با ایستادگی و مقاومت مقابل زورگویان آنها را به پیروزی و افتخار می رساند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اعلام اینکه در هشت سال دفاع مقدس مازندران با لشگر ویژه 25 کربلا شاخص و زبانزد بوده است، گفت: این استان شمالی کشور در جنگ تحمیلی طی هشت سال ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است ولی رژیم منحوس اسرائیل در روزهای گذشته بیش از ۱۱ هزار شهید تقدیم کرده است.

داغمه چی با اشاره به شهادت اطفال، کودکان، مردم مظلوم و مادران در نوار غزه که نشان از خوش وحشی گری و خونخواری استکبار و صهیونیست دارد، یادآور شد: ۲۰ هزار فلسطینی با راهپیمایی خواستار آزادی اسرای خود هستند و براساس آیات قرآن با ورود حق باطل نابود می شود و همیشه خون بر شمشیر پیروز خواهد شد.

وی با اشاره به جنایات اخیر صهیونیست ها در بیمارستان شفا نوار غزه، بیان کرد: طوفان الاقصی مهمترین دستاورد مقاومت در ماه های گذشته بود که توان نظامی و دفاعی صهیونیست ها را به نابودی برده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اعلام اینکه غزه برای آتش بس شرط گذاشته و آزادی اسرای اسرائیلی را وابسته به آزادی تمام اسرای مقاومت و مردم غزه اعلام کرده است، ادامه داد: مردم غزه بدانند همه مسلمانان حامی انها هستند و حتی قلب مردم آزادیخواه دنیا با مشاهده جنایات، نسل کشی، کودک کشی و فجایع غزه به درد آمده است.

وی با تأکید بر اینکه آمل شهر هزار سنگر است و مردم این شهرستان به مقاومت و ایستادگی شهرت دارند، بیان کرد: مردم این دیار در 6 بهمن سال 1360 بساط کمونیست ها را برای همیشه برچیدند و در تاریخ ایران اسلامی با بیانات امام راحل در وصیت نامه سیاسی الهی ماندگار و جاوید ماندند.

داغمه چی با اعلام اینکه امروزه مقاومت مردم فلسطین نویدبخش پیروزی و نابودی اسرائیل در آینده نزدیک است و مردم غزه خودشان کار رژیم اسرائیل را تمام می کنند، گفت: مردم کشورمان هم باید مقابل انواع تهاجمات داخلی و خارجی دشمنان کوردل گوش به فرمان ولایت و امامت باشند و همیشه منویات رهبر انقلاب اسلامی را سرلوحه کارها قرار دهند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.