با ما همراه باشید

سیاست

سرپرست پژوهشکده شمال مرکز انستیتوپاستور ایران منصوب شد

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / پس از انتصاب محسن آسوری به عنوان سرپرست دانشکده پرستاری، پیراپزشکی و پردیس پزشکی آمل در حکمی از سوی رئیس انستیتوپاستور ایران جواد داودی به عنوان سرپرست پایگاه تحقیقاتی آمل منصوب شد.

با کشف حجاب پزشک آملی حین دریافت جوایز و لوح سپاس به عنوان پزشک نمونه در آیین روز پزشک تعدادی از مدیران حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این شهرستان تغییر کرد.

پس از انتخاب محسن آسوری رئیس پژوهشکده شمال انستیتوپاستور ایران به عنوان سرپرست دانشکده پرستاری، پیراپزشکی و پردیس پزشکی آمل رئیس انستیتوپاستور ایران هم دست به تغییرات زد.

طی ابلاغ از سوی رحیم سروری رئیس انستیتو پاستور ایران، جواد داودی به عنوان سرپرست پایگاه تحقیقاتی آمل منصوب شد.

در این ابلاغ آمده است: ضمن هماهنگی کامل با معاونین تحقیقات، فناوری و آموزش و  توسعه مدیریت و منابع  براساس اهداف تعیین شده در برنامه راهبردی انستیتو و بهره گیری از ظرفیت های موجود در اعتلای جایگاه انستیتو پاستور ایران در راستای تحقق برنامه های مختلف تلاش داشته باشید.

در شرح وظایف سرپرست جدید پایگاه تحقیقاتی آمل آمده است: امکان سنجی و اجرای فعالیت های پژوهشی، آموزشی و خدماتی بر اساس اعلام نیاز معاون تحقیقات، فناوری و آموزش و اولویت های ابلاغی، توانمندسازی و افزایش سطح مهارت و دانش کارکنان پایگاه‌ در راستای اولویت‌های بهداشتی نظام سلامت، احصاء ظرفیت های استانی جهت امکان سنجی و ایجاد ارتباط موثر در راستای ایفای مسئولیت حوزه سلامت انستیتو در شمال کشور، بررسی وضعیت موجود و نظارت بر روند اجرای تصمیمات متخذه درمورد پروژه های ساختمانی و منابع فیزیکی موجود جهت راهبری و استفاده بهینه از ظرفیت ها، اهتمام جدی در بهره وری حداکثری از منابع فیزیکی و نیروی انسانی مجموعه تحت مسئولیت.

از سوی رئیس انستیتوپاستور ایران از زحمات چندین ساله محسن آسوری رئیس پیشین پژوهشکده شمال انستیتوپاستور ایرات در زمن تصدی مسئولیت قدردانی شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.