با ما همراه باشید

سیاست

برای سرانجام دادن به کارهای بر زمین مانده فراوان آمده ام

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد با اعلام اینکه با ایجاد موزه مفاخر کار گردشگری و بوم گردی در اولویت قرار می گیرد، گفت: برای تحقق برنامه های مان برای منطقه باید مردم دست یاری دهند و همیشه کمک حال باشند.
حسین ناطق نوری با اشاره به برنامه ها و اهداف مختلف برای رشد و ترقی این شهرستان در حوزه های گوناگون، اظهار کرد: در شهرستان نور، محمودآباد، بلده و چمستان از سال های گذشته تاکنون کارهای بر زمین مانده و نیمه تمام زیادی بر جای مانده است و باید هر چه زودتر این کارها به سرانجام برسد.
وی با اعلام اینکه باید برای کارهای برجای مانده برنامه مدون داشته باشیم و شرایط برای تحقق اهداف آماده کنیم، افزود: باید مردم نور، محمودآباد، بلده، چمستان و دیگر مناطق به جایگاه اصلی خود برسند، مردم مان شایسته بهترین ها هستند و باید شرایط برای حرکت جوانان به سمت تولید و اشتغال فراهم شود.
فرزند شهید عباسعلی ناطق نوری نماینده مردم نور در نخستین دوره مجلس که در حادثه بمب گذاری و انفجار هفتم تیر سال ۱۳۶۰ دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید، تصریح کرد: باید عدالت در توزیع بودجه بین مناطق مختلف حوزه انتخابیه برقرار شود و از امکانات در منطقه به شایستگی استفاده شود.
ناطق نوری با اشاره به اینکه این حوزه انتخابیه مهد علما، فقها، دانشمندان، اساتید و بزرگان است که باید موزه مفاخر آثار تاریخی و بزرگان در نور، محمودآباد و بلده ساخته شود، خاطرنشان کرد: باید مردم را هم به این سمت سوق دهیم تا زمینه مضاعف برای کار، تلاش و درآمد پایدار و حضور گردشگران مهیا شود.
وی گفت: باید گردشگران و مسافران بدانند در چه مناطقی قدم گذاشتند و با چه ظرفیت عظیم تاریخی و گردشگری روبرو هستند.وی با اعلام اینکه با ایجاد موزه مفاخر کار گردشگری و بوم گردی در اولویت قرار می گیرد، ادامه داد: برای تحقق برنامه های مان برای منطقه باید مردم دست یاری دهند و همیشه کمک حال باشند.
ناطق نوری با اشاره به ضرورت تشکیل کارگروه های تخصصی و کارشناسی در هر شهر، منطقه و روستا با حضور مردم متفکر، جوانان فرهیخته، تحصیل کرده و متخصصان در رشته های مختلف، متذکر شد: تیم کارشناسی در مناطق باید مشکلات، معضلات و دستاوردها را احصا کرده و برای رسیدگی به مسائل ورود پیدا کنند همچنین پیوند بین کارگروه های تخصصی باعث رشد، ترقی و پیشرفت می شود.
وی با اعلام اینکه طرح های تحقیقاتی و عملیاتی باید از دل مردم بیرون بیاید، یادآور شد: کارگروه حقوقی هم با حضور حقوق دانان و وکلا می تواند لباس حقوقی بر تن طرح های مهم بپوشاند تا برای ارائه در مجلس شورای اسلامی، دولت و تالارهای گفتگو با مسؤولان مشکل ایجاد نشود.
ناطق نوری با اشاره به اینکه همیشه پیگیر مشکلات ازدواج، کار و اشتغال جوانان هستیم، گفت: در شمال کشور زمینه برای شغل و تولید مهیا است و باید مسؤولان بیشتر از گذشته دست به کار شوند. وی با اعلام اینکه فن مذاکره، حسن ارتباط و روابط عمومی بهتر می تواند در تربیت نیروی انسانی مؤثر بوده و برنامه های آینده را در مسیر تحقق قرار دهد، بیان کرد: در دل مناطق نور، محمودآباد، بلده، ایزدشهر و دیگر بخش های حوزه انتخابیه فرهیختگان و نخبگان فراوان در حال فعالیت هستند که باید شناسایی شده و چهره های برتر به جامعه معرفی شوند تا از اندیشه ها و افکار آنها در مسیر تعالی بهره گرفته شود.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد، با اشاره به مشاهده برخی بداخلاقی و تخریب نامزدها در مقابل رقیبان، گفت: باید مردم افرادی که دست به تخریب می زنند را بشناسند، نمایندگان مجلس قانون گذاران کشور هستند و از سوی کاندیداها و افرادی که باید در قوانین کشور را وضع کنند، قانون شکنی، تخریب و بر هم زدن فضای سالم رقابت انتخاباتی شایسته و پسندیده نیست.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.