با ما همراه باشید

فرهنگی و مذهبی

تشییع ۱۳ آلاله گلگون روی دستان مردان دیار علویان + عکس و فیلم

منتشر شده

در

قهرمانان واقعی بر روی دست زنان و مردان دیار علویان از میدان ساعت شهر ساری رسالت دیگری آغاز کردند و گام به گام تا میدان امام خمینی(ره) با عزادران فاطمی هم قدم شدند تا نشان دهند راه امام و شهدا سعادت‌آفرین است و حتی ثانیه‌ای نباید از مسیر سعادت غافل شد.

قربانعلی مسافر| روز شهادت حضرت زهرا( س) از صبح امروز در دیار علویان شهدایی شد، رنگ و بوی آلاله‌های به خون خفته گرفت و ۱۳ کبوتر سبک‌بال ساعتی قبل با شکوه سرود قهرمانی سر دادند.

قهرمانان واقعی بر روی دست زنان و مردان دیار علویان از میدان ساعت شهر ساری رسالت دیگری آغاز کردند و گام به گام تا میدان امام خمینی(ره) با عزادران فاطمی هم قدم شدند تا نشان دهند راه امام و شهدا سعادت آفرین است و حتی ثانیه‌ای نباید از مسیر سعادت غافل شد.

شهدا غرورآفرین‌اند، عزت‌آفرین‌اند، اقتدارآفرین‌اند و همیشه بوی یکدلی و یک‌رنگی می‌دهند، عطر شهدا امیدآفرین است و حتی تابوت‌شان پیام‌رسان جهادتبیین است.

باید برای شهدا با وضو وارد شد و غسل شهادت کرد چون این غرورآفرینان با خون خود غسل طهارت، پاکی و شهادت کردند.

همگان آمدند تا در هیاهوی پر زرق و برق زندگی تنها نباشند، مادران مادری کردند، گل و گلاب افشانی داشتند، اسپند بر زغال افروخته ریختند و ناله غریبانه سر دادند انگار جگرگوشه و فرزندشان بر روی دست روانه بود.

در جمع شهدا، صحبت از ۱۱ گلگون کفن سبزپوش انتظامی که در روزهای گذشته توسط کوردلان در حمله تروریشتی راسک به شهادت رسیدند نیز گل کرده و غنچه سرسبد بود.

خواهران مجمع شیرینی و شربت برای برادران شهیدشان به سر گرفتند و کودکان جنازه‌های نمادین کفن پوش غزه را در آغوش داشتند.

خ

مادر بزرگوار شهید جمال ابراهیم پور هم عکس پسر نازدانه خود را در آغوش گرفته و به استقبال شهدای خوشنام آمد…

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.