با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تقدیر یوسفیان ملا عضو کمیسیون بودجه مجلس از اقدام ارزنده سپاه در سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ارتقا توانمندی ایران در عرصه‌های بین المللی گفت: صداقت و حقانیت ایران در انهدام پهپاد آمریکایی اثبات شد.

منتشر شده

در

عزت‌الله یوسفیان‌ملا با اشاره به ‌سرنگونی پهپاد آمریکایی از سوی سپاه ‌اظهار داشت: با این اقدام ارزنده ‌سپاه حقانیت و صداقت جمهوری اسلامی برای دنیا و آمریکا ثابت شد.

‌وی با بیان اینکه ‌جمهوری اسلامی اهل تعارف و دروغ نیست، افزود:‌ جمهوری اسلامی یک پهپاد ‌پیشرفته ‌دنیا را که ‌می‌توانست تمام حملات زمین به زمین و دریا به دریا را در نظر بگیرد و به راحتی ‌با موشک‌‌ ساقط کند.

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه ‌جمهوری اسلامی ایران دست خالی نیست، تصریح کرد: حقانیت و صداقت جمهوری اسلامی برای همگان ‌ثابت شده است.

‌‌یوسفیان با بیان اینکه آمریکا با این اقدام قصد جاسوسی و اعلام ترس جمهوری اسلامی را ‌داشته است، تصریح کرد: فرمانده سپاه در همدان اعلام کرد که اقدام نیروهای سپاهی در نابودی و انهدام پهپاد بسیار به‌جا بوده است.

وی با اشاره به گفته‌های ترامپ مبنی بر اعلام پیش‌شرط‌هایی برای مذاکره تصریح کرد: تمامی اقدامات و ترفندهای آمریکا در دروغ برجام متجلی شده و آمریکا فتنه‌گر قرن است.

یوسفیان‌ملا اضافه کرد: با وجود اینکه کشور را تحریم کردند و به لحاظ اقتصادی، حمله و جنگ اقتصادی تمام عیار کردند و از آن طرف کارهای دیگری در اتحادیه اروپا در مورد برجام بدون هیچ‌گونه  قانون بین‌المللی و خارج از مصوبه شورای امنیت انجام دادند تا سند تسلیم را در واقع امضا کنیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.