با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

دیدار معاون رئیس جمهور با خانواده شهید تیموریان/ صیانت از آرمان‌های شهدا در اولویت مدیران باشد

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه خانواده شهدا موجب عزت و آبروی نظام هستند، گفت: صیانت از آرمان‌های شهدا و خانواده ایثارگران در اولویت مدیران و مسؤولان باشد.

منتشر شده

در

سید صولت مرتضوی معاون رئیس جمهور در دیدار با خانواده شهید محمد تیموریان، اظهار کرد: اقتدار، امنیت، ابهت و قدرت ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم و نگهداشت و صیانت از آرمان‌های شهدا رسالت بزرگی است که باید با قوت و جدیت پیگیری شود.

وی گفت: تمام تلاش ما این است که ارزش‌های شهیدان را به پدیده‌ای برای رشد و تعالی کشور تبدیل کنیم زیرا خانواده‌های شهدا چشم و چراغ نظام جمهوری اسلامی و انقلاب هستند.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: خانواده شهدا و فرزندان شهیدان که یادگاران ارزشمند آنها هستند موجب عزت، اقتدار و آبروی نظام و کشورمان ایران اسلامی هستند.

مرتضوی با اعلام اینکه اگر صیانت از آرمان‌های شهیدان به عنوان یک رسالت بزرگ به خوبی انجام شود انقلاب اسلامی در مسیر اصلی خود با شتاب و سرعت بیش از پیش حرکت دارد، خاطرنشان کرد: پیگیری فرهنگ ایثار و شهادت قطار انقلاب و مدیریت کشور را بر روی ریل پیشرفت و تعالی سرعت فراوان می‌دهد.

وی عنوان کرد: باید همیشه از ایثارگری و مجاهدت خانواده شهدا و ایثارگران قدرانی و سپاسگزاری شود.

معاون رئیس جمهور با اعلام اینکه قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران مهمترین وظیفه ما است، افزود: همه مدیران باید همیشه قدردانی از خانواده شهدا را در اولویت کار خود قرار دهند.

 معاون اجرایی رئیس جمهور در سفر یک روزه به شهرستان آمل همزمان با هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت علاوه بر تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های شهدا با قرائت فاتحه و شاخه گل، از چندین پروژه‌های تولیدی و صنعتی شهرک‌های صنعتی این شهرستان بازدید کرد و پای صحبت‌های صنعتگران و صاحبان صنایع نشست./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.