با ما همراه باشید

فرهنگی و مذهبی

واحدهای صنعتی مازندران برای ایجاد سرمایه درگردش حمایت شوند

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / استاندار مازندران با بیان اینکه هم‌اکنون سرمایه در گردش مهمترین دغدغه و خواسته واحدهای تولیدی و صنعتی است، گفت: بانک ها باید در این راستا کمک حال مسؤولان باشند.

سید محمود حسینی‌پور شامگاه امروز در آئین افتتاح شبکه فیبر نوری شهرک صنعتی جمشیدآباد به طول سه کیلومتر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی، اظهار کرد: شهرستان آمل قطب صنعتی مازندران است و تلاش داریم در هجدهمین سفر یک روزه به این شهر مشکلات و معضلات واحدهای تولید و صنعتی را واکاوی و گره‌گشایی کنیم.

وی افزود: هم اکنون سرمایه در گردش مهمترین دغدغه و خواسته واحدهای تولیدی و صنعتی است و شهرستان آمل از صنعتی‌ترین شهرهای استان محسوب می‌شود.

استاندار مازندران تصریح کرد: بانک‌ها باید در این راستا کمک حال مسؤولان باشند همچنین جوانان نخبه و شایسته مشغول به کار در واحدهای صنعتی باید حمایت شوند.

حسینی‌پور با تأکید بر اینکه تولیدات برخی واحدهای صنعتی به خارج از کشور صادر می‌شود، بیان کرد: باید برای صادرات بهتر و بیشتر مشاوره‌های مناسب به این واحدها ارائه شود.

وی با اشاره به بازدید از شهرک صنعتی نمایشگاه‌داران اتومبیل در این شهرستان، گفت: باید با حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف و پروژه‌ها دست آنها را به گرمی بفشاریم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.