با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

محور هراز پس از 3 روز ممنوعیت تردد، بازگشایی شد

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اشاره به بازگشایی محور مواصلاتی هراز از ساعت 18 عصر امروز، گفت: هم‌اکنون ترافیک در محور هراز نیمه‌سنگین و سنگین است و حجم تردد بالا است.

منتشر شده

در

یوسف جغتا اظهار کرد: محور مواصلاتی هراز پس از سه روز مسدود بودن از ساعت 18 امروز بازگشایی شد و تردد در آن جریان یافت.

وی افزود: پس از بارندگی شدید باران و وزش شدید باد طی روزهای گذشته در بخش لاریجان و محور هراز شاهد سست شدن سنگ، قلوه سنگ و سنگریزه بودیم که باعث ریزش شدید سنگ در مناطق مختلف جاده شریانی شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان تصریح کرد: به دلیل عدم وجود ایمنی تردد در محور هراز، مسیر مواصلاتی از ساعت 20 روز 11 فروردین در دو سمت شمال به جنوب و برعکس مسدود شد و تا ایمن‌سازی کامل مسیر بازگشایی نشد.

این مسؤول با اعلام تلاش شبانه‌روزی راهداران و عوامل راه و شهرسازی برای پاک‌سازی و ایمن‌سازی تردد در محور هراز، یادآور شد: با بازگشایی محور هراز شاهد ترافیک‌ سنگین و نیمه‌سنگین در آن هستیم که حجم عمده تردد از شمال به جنوب جریان دارد و نشان‌دهنده این است که مسافران نوروزی با پایان تعطیلات در حال بازگشت به مقاصد خود هستند.

جغتا با اعلام اینکه اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان از همه امکانات انسانی و خودرویی همانند خودروها و ماشین‌آلات سبک و سنگین برای بازگشایی، پاک‌سازی و ایمن‌سازی محور هراز بهره گرفت، خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد در محور هراز را دارند قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از بوق زدن در مسیرهای کوهستانی به دلیل احتمال سست بودن بخشی از کوه‌ها خودداری کنند./ fi rgl rvfhkugd lshtv

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.