با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال| کلاردشتی‌ها فاتح دربی مازنی / آملی‌ها همچنان ناکام !

منتشر شده

در

در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور، تیم زندی بتن کلاردشت با نتیجه ۵ بر ۲ تیم کاترین آمل را شکست داد.

هفته پنجم لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز در شهرهای مختلف پیگیری شد و در یکی از دیدارها دو نماینده مازندران به مصاف هم رفت و در پایان این کلاردشتی‌ها بودند که به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کردند.

هر دو نماینده مازندران عملکرد خوبی در این فصل لیگ برتر نداشتند و امروز برای جبران ناکامی‌ها به مصاف هم رفتند.

در دربی شمال کشور قند کاترین آمل به منوال دیگر بازی‌های فصل باز هم زننده اولین گل دیدار خود مقابل حریفانش بود اما هیجان بالا و روحیه فوق العاده زندی‌بتن باعث سه گل پیاپی این تیم شد تا نیمه اول با نتیجه سه بر یک به سوی کلاردشتی‌ها در چالوس به پایان برود.

زندی بتن در نیمه مربیان هم دست بردار نبود و علیرغم روی نیاوردن هر دو تیم بازی پاورپلی شمار گل‌های خود را به عدد ۵ رساند.

قند کاترین آمل که شاید انتظار چنین بازی محکمی از حریف خود نداشت در نهایت یک گل دیگر نیز به ثمر رساند اما باز هم با نتیجه پنج بر دو تن به شکست داد تا چهارمین باخت خود را تجربه کند.

آملی‌ها که اولین فصل حضور خودشان را در لیگ‌برتر تجربه می‌کنند نتوانستند آنطور که باید و شاید خودی نشان دهند و تا اینجای کار ناکام بودند.

به گزارش فارس، قند کاترین که عملکرد ضعیفی در این فصل داشت تا پایان این هفته با یک امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و زندی بتن کلاردشت با این برد و کسب سه امتیاز با ۵ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لیگ‌برتر قرار گرفت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.