با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

طلیعه چهل‌وسومین بهار پیروزی انقلاب در دیار علویان/ راهپیمایی مردم مازندران در زیر باران + فیلم و عکس

جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گروه‌های مختلف مردم دیار علویان آغازشده است و مردم دیار بارانی چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی باز هم با جلوه‌‌هایی از جنس وحدت و همدلی در کنار هم جشن می‌گیرند که باران رحمت الهی نیز در حال باریدن است.

منتشر شده

در

۲۲ بهمن روز اقتدار ملی است روزی که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با ایثار و فداکاری مردم ایران و راهبری های خمینی کبیر (ره) در تاریخ این کشور ثبت شد.

امروز نیز در چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم سراسر کشور باری دیگر با آرمان‌های امام و شهدا بیعت می‌کنند و با حضور پر شور خود یاد و خاطره امام و شهدا را گرامی داشته و به استکبار جهانی و عیادی آن نشان می‌دهند که با وجود همه مشکلات و کارشکنی‌های دشمنان هنوز هم پای این انقلاب ایستاده‌اند.

مردم استان مازندران نیز مانند مردم سایر استان‌ها امروز با مشت‌های گره کرده به میدان میآیند تا ارادت و دلبستگی خود را به انقلاب خود نشان دهند. مردم ساری با حضور در میدان شهید قاسمی با مشت‌های گره کرده و شعارهایی علیه استکبار و دفاع از مردم مظلوم جهان جشن ملی انقلاب اسلامی را آغاز کرده‌اند.

 

راهپیماییان با این حضور نشان می‌دهند که اقتدار و اراده ملت در مبارزه با ظلم و دفاع از آرمان‌های امام همچنان پابرجاست و چهل و سومین " آری " را هم به این انقلاب هدیه می‌کنند.

مسیر راهپیمایی در مرکز مازندران از میدان شهید قاسمی به سمت میدان شهدا است. مراسم جشن ۲۲ بهمن در شهرستان‌های قرمز کرونایی به صورت راهپیمایی خوردویی و موتوری برگزار می‌شود اما با توجه به اینکه ساری در شرایط نارنجی قرار دارد راهپیمایی مردمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان در حال  انجام است.

در دیگر شهرستان‌های مازندران نیز مراسم در حال آغاز است.

 ۲۲ بهمنی دیگر از راه رسید و مردم ما در طول این ۴۳ سال ثابت کردند کرونا باشد جنگ باشد و یا هر مساله و مشکلی پای انقلاب و آرمان‌هایشان با جان و دل ایستاده‌اند.

 

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز در حالی سالروز یوم‌الله ۲۲ بهمن را پاس خواهند داشت که متناسب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حماسه دیگری را با مشت‌های گره کرده خود رقم می‌زنند.

برابر آخرین ابلاغیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور مراسم گرامی داشت یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در همه شهرهای با وضعیّت آبی، زرد و نارنجی به صورت راهپیمایی پیاده‌روی و شهرهای با وضعیّت قرمز راهپیمایی فقط به صورت خودرویی و موتوری انجام می‌شود.

بازخوانی و روایت ازخودگذشتگی و دلاورمردی‌های مردم ایران اسلامی در قالب کلمات نمی‌گنجد حتی واژه‌ها هم در مقابل این همه ایستادگی و صبر کم می‌آورد؛ چراکه مردم ما در طول این ۴۳ سال باوجود تمام مشکلات، توطئه‌ها و دسیسه‌ها نشان دادند پای انقلاب با جان و دل هستند و خواهند بود.

بصیرت رمز بقای انقلاب شد و مردم ما قهرمانانه با تقدیم هزاران شهید، آزاده، جانباز و …. دل دوستداران انقلاب را شاد کرده و همین به اقدام و فداکاری آنان درس عبرتی برای همه کوردلان شده؛ به‌طوری‌که تا همیشه تاریخ ایستادگی و بصیرت و شجاعت مردم ایران اسلامی زبانزد است.

مردم ما همواره نقشی متفاوت در حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب داشته‌اند، از پیروزی انقلاب اسلامی گرفته  تا استقرار انقلاب، تا اقتدار انقلاب و دیگر نقش‌های اقتدار آفرین، همواره مردم در خط اول مجاهدت و مقاومت بوده‌اند و مطمئنا این حضور با قدرتی روزافزون ادامه دارد.

 بهمن امسال و جشن تولد دیگر انقلاب ملت ایران، متفاوت از سال‌های قبل برگزار شد. و در کنار اینکه چهل و سومین سالگرد  انقلاب اسلامی متاثر از محدودیت‌های بهداشتی و پیشگیرانه برگزار می‌شود مردم ما با مشت‌های گره کرده و اراده‌ای آهنین روز تماشایی و به یادماندنی دیگری لا در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهند کرد.

 

 

جای جای سرزمین علویان نیز باحضور اقشار و موج به موج مردم  در کنار هم، صحنه‌های زیبایی از  همبستگی و اتحاد ملی را به نمایش می‌گذارند و میعادهایی راهپیمایی ۲۲ بهمن پر می‌شود از مردمی که تا پای جان در راه حفظ نظام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. 

 

 

جشن طلیعه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مازندران باحضور گروه‌های مختلف مردم دیار علویان آغاز می‌شود و مردم ما چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی  را باز هم  با جلوه‌‌هایی از جنس وحدت و همدلی در کنار هم جشن می‌گیرند.

در مرکز مازندران و سایر شهرهای استان با وجود بارش باران مردم در قالب خودرویی و به صورت پیاده به خیابان‌ها آمدند و با ندای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان بستند.

استاندار مازندران، نماینده ولی فقیه در استان مازندران و سایر مسؤولان استانی در این مراسم حضور دارند.

 

در کنار حضور زنان و مردان انقلابی و در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد حضور مادرانی هستیم که در این حماسه فرزندان خود را همراه کردند و کودکان آنها نیز فریاد آزادخواهی و استقلال را بار دیگر با مشت‌های گره کرده به تصویر می‌کشند.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ‌در شهرهای مازندران آغاز شد و مردم امروز بار دیگر در حمایت از انقلاب و تجدید میثاق با رهبری به خیابان‌ها آمدند.

مردم از پیر وجوان گرفته تا کودک باحضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با آرمان‌های امام و رهبری تجدید میثاق کردند.

هم اکنون نوشهری‌ها زیر بارش شدید باران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند و حماسه‌ای دیگر را خلق کردند.

 

گرمای حضور مردم در جشن پیروزی انقلاب، امروز را به روز بهاری تبدیل کرد که سرمای هوا قابل لمس نیست.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان بابل نیز از میدان ولایت به سمت دانشگاه فنی بابل با حضور مردم ولایتمدار شهرستان بابل در هوای بارانی درحال برگزاری است.

مردم انقلابی شهرستان بابل نیز حماسه دیگری را در تاریخ با شکوه انقلاب اسلامی رقم زدند.

استقبال بی‌نظیر خودرویی مردم شهرستان گلوگاه از راهپیمایی ۲۲ بهمن در نوع خود تماشایی است.

مردم شهرستان آمل نیز زودتر از موعد در میعادگاه ۲۲ بهمن حاضر شد و شروع راهپیمایی  از میدان قائم به سمت میدان ۱۷ شهریور خواهد بود‌.

 

در این میان حضور پرشور مردم در روستاهای استان نیز در نوع تماشایی است، باوجود سرمای هوا مردم آمدند تا با حضور پرشور خود در راهیپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پیروزی چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

در شهرستان بهشهر نیز مردم این شهرستان بهشهر از میدان قدس، بیمارستان شهداـ پارک ملت به راهپیمایی پرداختند و با در دست داشتن پرچم‌ کشورمان فجر چهل‌و سوم را تماشایی کردند.

 


 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.